Zamówienia telefoniczne
695 989 864
Producent:
Kategorie:
  1. Wybrać dany produkt.
  2. Kliknąć na obrazek przedstawiający koszyk.
  3. Wpisać ilość zamawianego produktu.
  4. Wybrać opcję przelicz koszyk w przypadku chęci zakupu kolejnych produktów.
  5. Wybrać opcję złóż zamówienie aby przejść do formularza zamówienia.
  6. Wybrać formę przesyłki, formę płatności oraz dokument sprzedaży, jaki chce się otrzymać.
  7. Wpisać swoje dane i zaakceptować zamówienie klikając przycisk: wyślij zamówienie.

Chcesz otrzymywać informacje o ciekawych ofertach? Podaj maila

Częste pytania
Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym?
Jakie są możliwe formy płatności?
Dlaczego czasem nie można wypełnić formularza zamówienia?
Jakie dane wpisać w przelewie?
Ile wynoszą koszty wysyłki?
Czy istnieje możliwość darmowej przesyłki?
Co zrobić, aby otrzymać fakturę VAT?
Jak dotrze do mnie zamówiony towar?
Co jeśli kurier z przesyłką nie zastanie mnie w domu / nie odbiorę zamówionej przesyłki? 
Produkt się wyczerpał / Nie znalazłem/am produktu, który mnie interesuje.

Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym?


Należy:
1. Wybrać dany produkt.
2. Kliknąć na obrazek przedstawiający koszyk.
3. Wpisać ilość zamawianego produktu.
4. Wybrać opcję  przelicz koszyk w przypadku chęci zakupu kolejnych produktów.
5. Wybrać opcję złóż zamówienie,aby przejść do formularza zamówienia.
6. Wybrać formę przesyłki, formę płatności  oraz dokument sprzedaży, jaki chce się otrzymać.
7. Wpisać swoje dane i zaakceptować zamówienie klikając przycisk: wyślij zamówienie.

Jakie są możliwe formy płatności?


Akceptujemy 3 rodzaje płatności:

1. Przelew na konto bankowe.
2. Pobranie ? opłata jest dokonywana przy odbiorze produktu, ta forma wymaga odpowiedniej dopłaty.
3. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy: 62-811 Kościelna Wieś, Poznańska 12 F,  pn.-pt: 8:00-17:00 lub sob: 8:00-14:00.


Dlaczego czasem nie można wypełnić formularza zamówienia?

Na takie towary jak: towary ważące ponad 30 kg oraz towary o dużej objętości nie ma możliwości złożenia zamówienia poprzez formularz sklepu internetowego. Związane jest to z innym sposobem naliczania kosztów wysyłki niż w przypadku mniejszych przedmiotów. W przypadku chęci zakupu tych towarów prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, aby dowiedzieć się o dokładnych kosztach.


Ile wynoszą koszty wysyłki?

1. Wysyłka kurierem:
do 5 kg:
przy płatności na konto: 13 zł
przy płatności za pobraniem: 16

do 30 kg:
przy płatności na konto: 17
przy płatności za pobraniem: 20 zł

Uwaga
:
Przy obliczaniu kosztów wysyłki, oprócz wagi uwzględniana jest także objętość produktów, więc nie zawsze towar ważący do 5 lub do 30 kg może być wysłany w 1 paczce.

2. Paleta:

do 300 kg: 105 zł
do 750 kg: 130 zł
do 1200 kg: 160 zł

paleta NST do 700 kg - dla folii UV: 160 zł

Paleta NST dotyczy towarów wystających poza granice palety.
W przypadku pytań dotyczących wysyłki na palecie, prosimy o kontakt mailowy: hurtownia-pakos@wp.pl

4. Skrzynki:

Skrzynki wysyłamy na palecie, koszt wysłania 1 palety: 130 zł

Maksymalna ilość skrzynek na 1 palecie:
skrzynki 10 kg: 48 sztuki
skrzynki 15 kg: 28 sztuk
skrzynki 20 kg: 28 sztuk

W przypadku większych ilości możliwy inny rodzaj transportu, istnieje też możliwość odbioru własnego.



Czy istnieje możliwość darmowej przesyłki?


Istnieją okresowe promocje oferujące darmową przesyłkę.

W celu uzyskania darmowej wysyłki zamówienie powinno spełniać następujące warunki:
1. Koszt zamówionego towaru: min. 2000 zł brutto
2. Wysyłka 1 paczki towaru do 30 kg
3. Płatność przelewem - przedpłata

Przy większych zamówieniach prosimy o indywidualny kontakt w tej sprawie.


Jakie dane wpisać w przelewie?


 

28 1140 2017 0000 4202 0328 1268 (mBank S.A.)
PAKOS Piotr Niemiec
ul. Poznańska 12 F
62-811 Kościelna Wieś

w tytule prosimy o wpisanie liter ?KOS_E? oraz numeru zamówienia


Co zrobić, aby otrzymać fakturę VAT?


Wystarczy zaznaczyć opcję "Faktura VAT" w formularzu zamawiania oraz wpisać do niego niezbędne dane.

 


Jak dotrze do mnie zamówiony towar?


Przy wypełnianiu formularza zamówienia pojawi się opcja wyboru transportu. Nasze przesyłki wysyłamy za pomocą kuriera oraz Poczty Polskiej (tylko towary do 1 kg, nie będące środkami chemicznymi). Istnieje także możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy.


Co jeśli kurier z przesyłką nie zastanie mnie w domu / nie odbiorę zamówionej przesyłki?


Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki w domu, powinien zostawić awizo z informacją o próbie jej dostarczenia. Podjęte zostaną jeszcze dwie próby jej doręczenia w kolejnych dwóch dniach roboczych.

Możliwy jest kontakt z kurierem w celu próby umówienia orientacyjnego czasu dostarczenia przesyłki, nie można jednak narzucać kurierowi konkretnej godziny. Istnieje także możliwość osobistego odbioru przesyłki w siedzibie firmy kurierskiej.

W razie takiej potrzeby, oferujemy pomoc w kontakcie z firmą kurierską w przypadku trudności w odbiorze przesyłki.

Przypominamy również, że jeżeli zamawiający nie jest osiągalny w dniu doręczenia, podejmowane są jeszcze dwie próby doręczenia w kolejnych dniach roboczych.


Produkt się wyczerpał / Nie znalazłem/am produktu, który mnie interesuje. 


W obu przypadkach prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Możliwe, że jego niedostępność w naszym sklepie jest tylko chwilowa.

 

Oprogramowanie KQS.store Realizacja Sucro - sklepy KQS

Stronę odwiedziło 8855429 osób. Gości on-line: 1

jesteśmy w:
www.katalog.ogrodnictwa.pl