Kategorie:
kontakt ![]() Częste pytania
Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym?
Jakie są możliwe formy płatności? Dlaczego czasem nie można wypełnić formularza zamówienia? Jakie dane wpisać w przelewie? Ile wynoszą koszty wysyłki? Czy istnieje możliwość darmowej przesyłki? Co zrobić, aby otrzymać fakturę VAT? Jak dotrze do mnie zamówiony towar? Co jeśli kurier z przesyłką nie zastanie mnie w domu / nie odbiorę zamówionej przesyłki? Produkt się wyczerpał / Nie znalazłem/am produktu, który mnie interesuje. Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym? Należy: 1. Wybrać dany produkt. 2. Kliknąć na obrazek przedstawiający koszyk. 3. Wpisać ilość zamawianego produktu. 4. Wybrać opcję przelicz koszyk w przypadku chęci zakupu kolejnych produktów. 5. Wybrać opcję złóż zamówienie,aby przejść do formularza zamówienia. 6. Wybrać formę przesyłki, formę płatności oraz dokument sprzedaży, jaki chce się otrzymać. 7. Wpisać swoje dane i zaakceptować zamówienie klikając przycisk: wyślij zamówienie. Jakie są możliwe formy płatności? Akceptujemy 4 rodzaje płatności: 1. Przelew na konto bankowe-(wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty) 2. Płatność internetowa Tpay.com ( natychmiastowa wpłata -szybka wysyłka) 3. Pobranie - opłata jest dokonywana przy odbiorze produktu, ta forma wymaga odpowiedniej dopłaty(+3 zł). 4. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy: 62-811 Kościelna Wieś, Poznańska 12 F, pn.-pt: 8:00-17:00 lub sob: 8:00-14:00. Dlaczego czasem nie można wypełnić formularza zamówienia? Na takie towary jak: towary ważące ponad 30 kg oraz towary o dużej objętości nie ma możliwości złożenia zamówienia poprzez formularz sklepu internetowego. Związane jest to z innym sposobem naliczania kosztów wysyłki niż w przypadku mniejszych przedmiotów. W przypadku chęci zakupu tych towarów prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, aby dowiedzieć się o dokładnych kosztach. Ile wynoszą koszty wysyłki? 1. Wysyłka Pocztą Polską: do 0,35 kg: przy płatności na konto: 8,50 zł Wysyłka ekonomiczna zamówień zawierających tylko nasiona, opłaconych przelewem z góry. 2. Wysyłka kurierem do 30 kg: przy przedpłacie na konto : 16 zł przy płatności za pobraniem: 19 zł Uwaga: Przy obliczaniu kosztów wysyłki, oprócz wagi uwzględniana jest także objętość produktów, więc nie zawsze towar ważący do 5 lub do 30 kg może być wysłany w 1 paczce. 3. Paczkomat: przy płatności na konto: 14,00 zł 4. Paleta: do 800 kg: przy płatności na konto: 228 zł, przy płatności za pobraniem: 248 zł* do 1200 kg: przy płatności na konto: 292 zł, przy płatności za pobraniem: 312 zł* Paleta NST do 800 kg - dla foli UV: przy płatności na konto: 298 zł, przy płatności za pobraniem: 318zł* Paleta NST - to paleta o niestandardowych wymiarach. Paleta NST dotyczy towarów wystających poza granice palety. W przypadku pytań dotyczących wysyłki na palecie, prosimy o kontakt mailowy: hurtownia@pakos.com.pl 5. Skrzynki: Skrzynki wysyłamy na palecie, koszt wysłania 1 palety: Maksymalna ilość skrzynek na 1 palecie do 1200kg: W przypadku większych ilości możliwy inny rodzaj transportu, istnieje też możliwość odbioru własnego.
Istnieją okresowe promocje oferujące darmową przesyłkę. W celu uzyskania darmowej wysyłki zamówienie powinno spełniać następujące warunki: 1. Koszt zamówionego towaru: min. 1000 zł 2. Wysyłka 1 paczki towaru do 30 kg 3. Płatność przelewem- przedpłata,lub płatność elektroniczna.
90 1140 2004 0000 3302 8221 7962 Pakos Niemiec Sp. z o.o. ul. Poznańska 12F 62-811 Kościelna Wieś w tytule prosimy o wpisanie liter ?KOS_E? oraz numeru zamówienia Wystarczy zaznaczyć opcję "Faktura VAT" w formularzu zamawiania oraz wpisać do niego niezbędne dane.
Przy wypełnianiu formularza zamówienia pojawi się opcja wyboru transportu. Nasze przesyłki wysyłamy za pomocą kuriera oraz Poczty Polskiej (tylko towary do 360g, nie będące środkami chemicznymi). Istnieje także możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy.
Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłki w domu, powinien zostawić awizo z informacją o próbie jej dostarczenia. Podjęte zostaną jeszcze dwie próby jej doręczenia w kolejnych dwóch dniach roboczych. Możliwy jest kontakt z kurierem w celu próby umówienia orientacyjnego czasu dostarczenia przesyłki, nie można jednak narzucać kurierowi konkretnej godziny. Istnieje także możliwość osobistego odbioru przesyłki w siedzibie firmy kurierskiej. W razie takiej potrzeby, oferujemy pomoc w kontakcie z firmą kurierską w przypadku trudności w odbiorze przesyłki. Przypominamy również, że jeżeli zamawiający nie jest osiągalny w dniu doręczenia, podejmowane są jeszcze dwie próby doręczenia w kolejnych dniach roboczych.
W obu przypadkach prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Możliwe, że jego niedostępność w naszym sklepie jest tylko chwilowa.
![]()
Pakos Niemiec Sp. z o.o.
Oprogramowanie KQS.store Realizacja Sucro - sklepy KQS
Stronę odwiedziło 33876034 osób. Gości on-line: 5 jesteśmy w: |